Ofte stillede spørgsmål

Mangler du praktisk information skal du i stedet læse med HER.

Har du stadig ikke fået svar på dine spørgsmål er du velkommen til at skrive til frivillig@heartlandfestival.dk

Log in, nulstil kode & ny email

Gå til www.heartlandcrew.dk, tryk på knappen ”Log ind”. Vælg herefter “Glemt din adgangskode?”. Her kan man indtaste sin mailadresse og nulstille sin adgangskode.  

Kan jeg ændre mine informationer?

Gå til www.heartlandcrew.dk og log ind. Find din profil ved at klikke på dit navn i højre øverste hjørne.  Vælg “Profil” og “Rediger person” og udfyld dine ændringer. Husk derefter at klikke på “Opdater member” når du er færdig. 

Kan jeg arbejde sammen med min ven?

Man kan ønske at arbejde sammen med sin ven. Vi prøver altid at imødekomme ønsker, men da det er et stort puslespil, kan vi ikke altid garantere at det lykkes. Ved tilmelding som Heartworker, kan man oplyse sin vens fulde navn.

Det er vigtigt at man tilmelder sig på samme hold, ellers er det ikke muligt at blive tilføjet til samme vagt.

Er man en del af en større vennegruppe (+10 personer) må man gerne skrive til frivillig@heartlandfestival.dk. Her er det store overblik over ledige hold og muligheden for at få samme arbejdsopgaver.

Hvordan ser jeg mine vagter?

Når man har fået tildelt en vagt, kan man logge på www.heartlandcrew.dk og se sin(e) vagt(er). Klik på Portalen i menuen til venstre – klik efterfølgende på Mine Vagter og her vil man kunne se sin(e) vagt(er). Alle Heartworkers vil blive informeret, når ens vagtplan er klar. 

Et helt holds vagter offentliggøres på samme tid, af deres Heartworker-koordinator, tidspunktet for dette kan dog variere. Vi bestræber os på at alle vagtplaner og tidspunkter som udgangspunkt er klar senest 4 uger før festivalen.  

 

Vi glæder os til at se dig på Heartland 2025