Guide til Administrator af 3. parts frivillig

Alle, der er i arbejde på Heartland Festival 2024, skal oprettes på Heartlandcrew.dk for at modtage deres adgangsgivende check-in kort til festivalen.

Din primære kontaktperson på Heartland er vedkommende, der har sendt dig link til denne side. Skulle der opstå situationer, hvor de ikke kan hjælpe dig, er du velkommen til at kontakte guestlist@heartlandfestival.dk 

Sådan administrerer du jeres akkreditering på Heartland 2024

1. Opret din egen bruger:

    1. Opret din bruger på Heartlandcrew.dk via det invitationslink du får tilsendt af din kontaktperson .
    2. Husk at bekræfte din endelige tilmelding ved at klikke på knappen Bekræft.
    3. Send derefter en mail til din Heartland kontakt person som skal gøre dig til holdleder.

Når din kontaktperson bekræfter at du er gjort til holdleder, kan du nu fortsætte:

2. Opret dine frivillige:

  1. I venstre kolonne på heartlandcrew.dk skal du klikke på Hold.
    1. Vælg Hold igen. 
  2. Klik på dit holdnavn, hvor efter du kommer ind på holdets forside.   

Enten skal du oprette de frivillige manuelt, eller skal de have link til at udfylde deres informationer selv.

Mulighed 1: Opret manuelt de frivillige

  1. Klik på ”Opret Person” øverst til højre på siden.
  2. Du vil blive mødt af en pop-up der beder om brugertype. Her skal du kun vælge “3. parts frivillige”.
  3. Udfyld information på personen, du vil tilføje til dit hold.  
  4. Klik på ”Opret person”. Personen vil nu fremgå på hold siden, under ”Personer”. 
  5. Fortsæt indtil alle er oprettet.
  6. Er antallet ikke korrekt, skal du kontakte til Heartland Kontaktperson.

 

Mulighed 2: Send link, så man selv kan oprette sig på holdet

  1. Find knappen Invitationslink øverst på siden til højre. Kopir linket til 3. parts frivillige og send ud til personerne der skal ind. Sådan kommer de frivillige igennem systemet og udfylder selv informationer.

Tættere på festivalen bliver billetter tilgængelige for download, hvorefter alle kan gå ind på siden og hente deres adgangskort.